StoryEditor

Prichádza nový týždenník pre ženy

13.09.2004, 00:00

Vydavateľstvo 7Plus uvádza na trh ďalší titul v segmente ženských časopisov s názvom Báječná žena, tento krát s hlavným odlišovacím znakom – nízka cena.

Spoločnosť 7Plus uvádza na trh ďalší titul v segmente ženských časopisov s názvom Báječná žena, tento krát s hlavným odlišovacím znakom – nízka cena.

„Po detailnej analýze súčasného mediálneho prostredia sme zistili, že existuje priestor ešte pre jeden ženský titul tohto typu, ktorý mimo iného v našom portfóliu časopisov chýbal,“ povedal pre Stratégie Jozef Dukes, riaditeľ vydavateľstva Spoločnosť 7Plus. Popri exkluzívnom mesačníku EMMA (39 Sk) a týždenníku Šarm, ktorý je možné zaradiť s cenou výtlačku 20 Sk k strednému segmentu, pribudne od 30.septembra Báječná žena, ktorej stabilná cena bude niekde medzi 8-9 Sk. Prvé tri čísla budú predávané za uvádzaciu cenu 5 Sk.

„Keďže pôjde o masový časopis, cieľová skupina nebola bližšie určená. Sú to všetky ženy od 25-50 rokov, ktorým ponúkneme ľahšie čítanie zamerané najmä na servisné témy z gastronómie, kozmetiky, módy, či životné príbehy,“ hovorí Jozef Dukes. Cena celostránkovej inzercie týždenníka Báječná žena, ktorý bude vychádzať na 48 stranách je 80 tisíc Sk. Vychádzať bude v náklade 230 tisíc kusov. Súčasťou launchu bude samozrejme reklamná kampaň v TV, rozhlase a na 400 billboardoch.

Najbližším konkurentom nového týždenníka bude Nový čas pre ženy z konkurenčného vydavateľstva Ringier. „Až nečakane rýchlym úspechom Nového času pre ženy, ktorý v počte predaných výtlačkov predstihol aj dlhodobo stabilného lídra Plus 7 dní, sme boli veľmi prekvapení,“ hovorí Peter Mertus, riaditeľ vydavateľstva Ringier, zároveň však dodáva, že reakciu na tento úspech od niekoho z konkurencie očakávali: „Myslím si, že konkurencia je veľmi dobrá vec, z ktorej profituje najmä čitateľ. Náš produkt priniesol pozitívny vývoj na trh práve z hľadiska čítanosti a určite je miesto aj pre tri takéto tituly. Nie je teda vylúčené, že na Báječnú ženu zareagujeme ďalším produktom,“ dodal Mertus.

Jozef Dukes poprel, že by rozhodnutie priniesť nový titul v tomto segmente priamo súviselo s úspechom konkurenčného titulu Nový čas pre ženy: „Skôr sme hľadali voľné miesto na trhu a v našom portfóliu.“

Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 20:33