StoryEditor

Road show Orangeu pre firemných zákazníkov

23.06.2004, 00:00

Prostredníctvom biznis roadshow a tiež novou formou predstavenia biznis služieb – Orange Infokempy pokračuje spoločnosť Orange Slovensko v sérii podujatí, prostredníctvom ktorých chce predstaviť svoje riešenia pre firemných zákazníkov. Tieto aktivity dopĺňajú nadlinkovú komunikáciu biznis služieb z ponuky Orangeu.

Hlavnou témou road show, ktorá sa uskutočnila v druhej polovici mája v Banskej Bystrici, Košiciach a v Bratislave bola efektivita podnikania, možnosti komunikácie a kontroly nákladov s firemnými komunikačnými riešeniami spoločnosti Orange Slovensko prostredníctvom služieb ako napríklad Mobilná kancelária, Správa firemnej komunikácie, SMS cez e-mail, Manažment zdrojov s novými funkciami a ďalšie. Na podujatí sa zúčastnili zástupcovia stredných a veľkých podnikov z oblastí bankovníctva, špedície, dopravy, logistiky, stavebníctva, obchodnej činnosti alej aj zo štátnej správy. Počas prezentácie mohli strední a veľkí podnikatelia bližšie spoznať vytipované služby Orangeu ale i nový hardvér mobilných telefónov značky Nokia a riešenia ponúkané partnermi podujatia – spoločnosťami Movys, Novell Slovensko a Visicom.

Súbežne s realizáciou prvého ročníka Orange biznis roadshow spustila spoločnosť Orange Slovensko pre svojich zákazníkov novú ponuku – skúšobné využitie vybraných služieb počas jedného mesiaca za jednu korunu. „Slovensko sa po Veľkej Británii stalo druhou krajinou globálnej skupiny Orange, v ktorej si firemní zákazníci môžu služby vyskúšať a rozhodnúť sa pre ich využitie úplne bez rizika,“ hovorí Peter Tóth, media relations manager, Orange Slovensko.

„Orange Slovensko má v súčasnosti vedúcu pozíciu nielen na trhu rezidenčných zákazníkov, ale aj na trhu firemných komunikačných riešení. Začiatkom tohto roka sme deklarovali náš eminentný záujem upevniť si túto pozíciu a ešte viac sa na tento dôležitý segment zákazníkov zamerať. S cieľom zobjektivizovať pomery na trhu firemných komunikačných riešení vznikol začiatkom tohto roka na základe zadania troch najväčších telekomunikačných firiem na Slovensku prieskum T-audit, ktorý vykonala agentúra NFO AISA. Podľa výsledkov auditu ma Orange Slovensko približne 70%-ný podiel na trhu mobilnej hlasovej a dátovej komunikácie u firiem.

V oblasti služieb fixných sietí má zatiaľ vedúcu pozíciu bývalý monopolný poskytovateľ, čo je dané jednak bývalým monopolom ako aj technologickou charakteristikou služby, ktorá si vyžaduje vlastnú fixnú infraštruktúru. Orange ako jediný mobilný operátor a druhý z veľkej trojky operátorov na Slovensku takúto infraštruktúru vybudoval. Neskrývame naše ambície stať sa lídrom na trhu aj v tejto oblasti o čom svedčí aj doterajší vývoj výnosov z poskytovaných fixných dátových služieb,“ približuje Peter Tóth. A ako dodáva, Orange samozrejme verí, že takýmto priamym stretnutím s kientami a s ponukou vyskúšania sa biznis služieb budú preferencie firemných klientov smerom k Orangeu narastať.

Zdroj: Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 18:55