Prvé číslo mienkotvorného týždenníka s názvom Týždeň, vydavateľstva W Press, a.s., ktorý by mal byť určený širokému publiku, sa na pultoch novinových stánkov objaví v pondelok 6. decembra.
Cieľovou skupinou by mali byť slobodne premýšľajúci ľudia, hľadajúci súvislosti diania okolo nás, s potrebou a možnosťou vytvoriť si vlastný názor.
Pozicioning nového časopisu charakterizovali tvorcovia takto: reflektuje môj svet, umožňuje mi vidieť súvislosti, ktoré inde nenájdem.
V obsahu bude možné nájsť Tému týždňa, Profilový rozhovor, Slovensko & Svet, Šport, Kritickú prílohu a rubriky Kultúra a civilizácia, či Milan Lasica.
Plnofarebný magazín formátu A4, rozsahu 68 strán a v náklade 30.000 kusov bude vychádzať vždy v pondelok, za cenu 29,- Sk. Distribúciu zabezpečuje Mediaprint – kapa. Cena celostránkovej inzercie bude 80.000,- Sk
Riaditeľom vydavateľstva W Press sa stal Peter Petruňa známy z pôsobenia v reklamnej brandži, šéfredaktorom týždenníka je Štefan Hríb.
Zdroj: Ivana Šimlovičová, Stratégie