Televízia Prima zmení v najbližších mesiacoch podstatne svoju tvár. Radikálny facelift pripravuje tím kreatívnej riaditeľky Jarky Sedláčkovej.
„Malo by sa predovšetkým zmeniť logo televízie, mal by sa zmeniť aj základný slogan, z ktorého budú vychádzať krátke grafické spoty.“ Hovorí v rozhovore pre týždenník Strategie Jarka Sedláčková. So svojimi spolupracovníkmi pracuje na troch verziách novej grafiky. A na začiatku budúceho roka by ich mala predložiť na schválenie vedeniu televízie.
Akým smerom sa koncepty Jarky Sedláčkovej uberajú? „Primu som dlhú dobu sledovala a pripadá mi najdynamickejšia zo všetkých českých televízií. Má málo zamestnancov a všetko je tu také pružnejšie, u nás si vyberie každý. Mám pocit, že môžeme byť televíziou, ktorá má napríklad zmysel pre humor. A to by som rada vniesla do designu,“ hovorí kreatívna riaditeľka Primy.
Zdroj: iStrategie.cz

