Zmeniť názov časopisu je na Slovensku odvážny krok. V pamäti sa hneď vynoria Mladé rozlety/ M Report či koketovanie niekdajších Roľníckych novín s Dobrým dňom. Tvoja Rodina je opäť Rodinou a na regionálnej scéne by sa tiež našlo zopár neúspešných príkladov, ktoré sú už definitívnou minulosťou.
Niektorí možno spozorneli, či neprichádza opäť nový titul. V prvom októbrovom týždni prebehla v Slovenskej televízii a niekoľkých rozhlasových staniciach každomesačná reklamná kampaň komunikujúca tento krát zmenu názvu Ženského magazínu na ŽENU. Prečo k zmene názvu titulu došlo, a aký bude konečný výsledok sme sa spýtali šéfredaktorky ženského magazínu ŽENA, Jany Vančovej: „V skutočnosti nejde o zmenu názvu nášho časopisu, ale iba o jeho doplnenie. Celý názov časopisu totiž znie ženský magazín ŽENA. Rozhodli sme sa tak preto, lebo názov Ženský magazín znel pre mnohých čitateľov i klientov všeobecne a navyše, v poslednom čase mnohé ženské časopisy začali pred názvom svojho periodika používať označenie „ženský magazín“, čo bolo značne zavádzajúce. Aj preto sme sa po dlhom rozhodovaní a úvahách napokon rozhodli doplniť názov nášho časopisu tak, aby bol adresovaný všetkým ženám, čiže ženský magazín ŽENA. Ak by sme sa boli rozhodli pre akékoľvek ženské meno, ako je to u ženských časopisov bežné, nebolo by to také výstižné.“
Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

