Spoločnosť DPD SK od 1. júna prináša svojim zákazníkom na Slovensku nový produkt DPD Guarantee - doručenie balíkov vo vopred stanovených časoch.
Uvedenie nového produktu podporí aj reklamnou kampaňou, ktorá bude prebiehať od júna až do septembra v denníkoch a ďalších ekonomických a špecializovaných médiách. Kampaň bola vytvorená reklamnou agentúrou Pepperzak Brand GmbH z Hamburgu a je súčasťou medzinárodnej kampane vo všetkých krajinách medzinárodnej siete DPD, v ktorých sa uvádza na trh tento nový produkt.
„Naším cieľom je podporiť produkt DPD Guarantee, ktorý bol úspešne odskúšaný vo viacerých krajinách Európy už začiatkom tohto roka. Kampaň podčiarkuje hlavné výhody, ktoré tento produkt našim zákazníkom prináša – rýchlosť, spoľahlivosť a výhodnosť s vopred stanoveným časom doručenia balíkových zásielok,“ uviedla Andrea Szőllősová, PR a marketingová manažérka DPD SK.
DPD Guarantee zaručuje zákazníkom DPD SK doručenie balíka v stanovenom čase. Vo vnútroštátnej preprave to znamená, že balík bude doručený najneskôr do 17. hodiny nasledujúceho pracovného dňa. Vo vybraných európskych krajinách bude doručený za stanovený počet pracovných dní vždy pred koncom pracovnej doby. Balík je prostredníctvo služby DPD Guarantee doručený takmer tak rýchlo ako prostredníctvom expresných služieb, rovnako spoľahlivo, ale výrazne lacnejšie.
DPD je súčasťou GeoPost, vedúcej spoločnosti na celosvetovom trhu balíkových a expresných služieb a pôsobí vo viac ako 30 krajinách pod názvami DPD, Chronopost, Parceline a Masterlink Express. Firma GeoPost je tretím najväčším poskytovateľom expresných a balíkových služieb v Európe, jej celosvetový obrat v roku 2004 činil 2,4 miliardy EUR. GeoPost je stopercentnou dcérou francúzskej národnej poštovej služby Groupe La Poste.
Zdroj: AMI Communications Slovakia

