Spoločnosť Nestlé ČR a SR aktuálne realizuje kampaň pre značky Maggi a Carpathia, ktoré podporila aj spotrebiteľskou súťažou.
Cieľom kampane je zvýšiť frekvenciu používania Maggi a Carpathia polievok. „Aby sme ešte viac podporili predaj polievok v tomto sezónnom období, pripravili sme spotrebiteľskú súťaž „zbieraj obaly polievok Maggi a Carpathia a získaj 100 tis. maggických cien“, ktorá potrvá do konca júna, hovorí Martin Walter, Corporate Affairs Manager, Nestlé ČR a SR. Z hľadiska vývoja na trhu Nestlé vychádzalo z toho, že segment dehydratovaných polievok má skôr tendenciu klesať a snaží sa o oživenie trhu a obrat v trende poklesu. Súťaž je preto načasovaná na začiatok sezóny pre dehydratované polievky (prázdniny, rekreácie, tábory atď.).
Komunikácia je podľa Martina Waltera cielená predovšetkým na ženy – gazdinky vo veku 25 – 45 rokov, ale samozrejme s ohľadom na rastúcu trend zájmu mužov o varenie, spadajú do cieľovej skupiny aj muži. Súťaž spočíva v zaslaní 5 obalov polivok na adresu spoločnosti.
Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

