StoryEditor

Algida oblieka do Pumy

08.06.2005, 00:00

Do augusta potrvá spotrebiteľská súťaž značky Algida od spoločnosti Unilever „Obleč sa s Algidou.“

V súťaži sa denne hrá o 100 výhier značky Puma a celkovo v súťaži o 5 zahraničných zájazdov. Do súťaže sa spotrebiteľ zapojí zaslaním kódu, ktorý nájde na drievku alebo viečku výrobku, formou SMS. Spotrebiteľská súťaž je podporená predovšetkým rozhlasovou a printovou kampaňou, billboardami, kampaňou na internete a letákmi v mieste predaja. „V prípade billboardu sme zvolili netradičnú formu 3D billboardu, ktorá veríme zaujme spotrebiteľov svojou kreativitou,“ dodáva Věra Severinová.

Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 13:47