StoryEditor

Orange vyzýva: „Vypnite si mobilné telefóny!“

06.04.2005, 00:00

Spoločnosť Orange Slovensko vyzýva na vypnutie mobilov vo svojej komunikačnej kampani, ktorá sprevádza sponzorský vstup spoločnosti do oblasti filmu.

Do konca roka sa aj vďaka Orangeu dostane na plátna slovenských kín šesť filmových premiér, pričom počas tohto obdobia sa plánuje aj vysielanie reklamných spotov. Najbližším titulom, ktorého premiéra je pripravená na 7. apríla, je film Cesta okolo sveta za 80 dní, do konca roka to budú ďalšie celovečerné filmy: posledný diel filmovej ságy Star Wars: Episode III Revenge of the Sith, Batman Beginning, Charlie and Chocolate Factory, Genesis a Harry Potter 4.

Sponzoring filmu je súčasťou novej dlhodobej sponzoringovej stratégie spoločnosti Orange Slovensko. Podľa vyjadrenia zástupcov spoločnosti film a Orange spája spoločný fenomén – komunikácia, prostredníctvom ktorej k ľuďom prúdia nové informácie, zážitky, zábava i vzrušenie. Práve ľudia, komunikácia a emócie stoja v centre záujmu spoločnosti Orange. Zámerom Orangeu je obohatiť tento sponzoring aj o pridanú hodnotu - investuje časť financií v rámci sponzoringu na vzdelávaciu kampaň o etike používania mobilných telefónov na miestach, ktoré ľudia navštevujú pre kultúru a zábavu.

Nosným prvkom kampane budú reklamné spoty, ktoré budú od 7. apríla nasadené pred začiatkom filmov vo vybraných slovenských kinách. Tieto 65-sekundové tzv. Goldspoty nebudú propagovať konkrétnu komerčnú ponuku, ale zábavným spôsobom adresujú divákovi posolstvo: „Nedovoľte mobilnému telefónu, aby vám pokazil film. Vypnite si ho!“. Ide o koncept, ktorý je na slovenské pomery ojedinelý a zároveň odvážny.

„Spoty pôvodne realizovala reklamná agentúra Mother Advertising Ltd. pre Orange Personal Communications Services Ltd. Kampaň predstavovala sériu vtipných spotov, ktoré sa vysielali v anglických kinách vždy pred začiatkom filmu a zábavným spôsobom upozorňovala divákov, aby si vypli mobilné telefóny,“ uviedla Andrea Cocherová, riaditeľka Úseku pre komunikáciu a značku spoločnosti Orange Slovensko. Prvá fáza spotov vznikla v marci 2003. Pre veľký úspech sa v marci 2004 natočila ďalšia séria štyroch spotov, v ktorých účinkujú Daryl Hannah, Patrick Swayze, Sean Austin a Verne Troyer a ktoré budú mať možnosť vzhliadnuť aj slovenskí návštevníci kín. Na British Television Awards boli ocenené ako najlepší televízny kinospot roku 2004 vo Veľkej Británii a získali „gold award“.

Zdroj: Orange Slovensko

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
18. december 2025 03:54