StoryEditor

Nestlé relaunchuje Granko

08.02.2005, 23:00

Znovuuvedenie značky Granko na český a slovenský trh sprevádza nový slogan značky – „Pretože ráno robí deň“.

K relaunchu Granko pristúpilo Nestlé, podľa Martina Waltera, Corporate Affairs Managera, Nestlé Česko & Nestlé Slovensko v čase, kedy rastie záujem spotrebiteľov o vyváženejšie stravovacie návyky, kde patria aj teplé raňajky. Znovuuvedenie nápoja Granko sa podľa Martina Waltera, opiera o prieskumy, ktoré ukazujú, že z detských raňajoch sa v posledných rokoch začínajú vytrácať teplé nápoje. Teplý kakaový mliečny nápoj obsahujúci prospešné živiny chce preto Nestlé znovu vrátiť do každodenných raňajok predovšetkým detí. S týmto zámerom samozrejme súvisí aj nový slogan kampane uvedený aj na novom obale výrobku - „Pretože ráno robí deň“.

Relaunch kampaň obsahuje viacero prvkov - nový obal a komunikácia priamo na obale. Hlavným médiom je televízia a outdoor. Značka naďalej pracuje s prvkom bieleho hrnčeka s červenými bodkami a tento prvok využíva ako na obale, tak v tv reklame – v tejto farebnej kombinácii je napríklad dáždnik, ktorý sa „vznáša“ nad dievčatkom ako ochrana pred nepohodou – a tiež oudoorovej reklame – napr. v pražskom metre je nad plagátom Granko „strieška“ opäť v bielo červenej kombinácií. Na Slovensku je relaunch podporený televíznou reklamou.

Granko pôsobí na českom a slovenskom trhu od roku 1978.

Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 14:57