Nové call centrum internetového obchodného centra Hej.sk má byť ďalším krokom smerom ku skvalitneniu služieb zákazníkom.
Hej.sk sa snaží uspokojiť svojich zákazníkov a skvalitňovať služby aj prostredníctvom využívania moderných technológií – od vlastného informačného systému, ktorý je podľa predstaviteľov spoločnosti Eurocomm vytvorený na mieru internetovému obchodu, cez systém vybavovania e-mailových otázok, doplnkové služby, ktorými sú napr. splátkové programy, ako aj neustále updateované akciové ponuky.
O technológii call centra konateľ spoločnosti Tomáš Richter hovorí: „Technológia IP telefónov nám umožňuje okrem klasických ústredňových funkcií operatívne smerovať prichádzajúce hovory na ľubovoľné telefóny v našej sieti bez ohľadu na ich geografické umiestnenie. Kolegovia v Českej republike tak v prípade potreby môžu pokryť nárast hovorov na Slovensku a naopak. Zákazník samozrejme platí stále len za svoj hovor a všetky ďalšie presmerovania sú už v réžii call centra. Najmä v kombinácii s naším on-line informačným systémom tak môžeme veľmi variabilne reagovať na nárasty alebo poklesy záťaže. “
Zákazník môže v prípade nejasností zavolať na infolinku a informovať sa o tovare, možnosti dodania tovaru alebo o dostupnom príslušenstve k tovaru. Infolinka je prístupná v pracovných dňoch v dobe od 8:00 do 18:00 hod. Na tento rok sa plánuje Hej.sk aj zmenu dizajnu stránok pre ešte väčšie sprehľadnenie a zrýchlenie vyhľadávania.
Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

