Agentúra Family v piatok 21.10. 2005 uviedla na trh nový titul Extra pre rodičov, mesačník zameraný na pokrytie témy výchovy dieťaťa až do jeho dospelosti.
Časopis má ambíciu vyplniť dieru na trhu, a prinášať čitateľom témy týkajúce sa výchovy dieťaťa až do jeho dospelosti. Na stránkach mesačníka budú publikované servisné informácie o výchove, školách, štúdiu v zahraničí, zdraví, rozhovory o výchove so známymi ľuďmi, mesačník bude prinášať bezplatné poradenstvo, informácie o aktálnych zmenách v legislatíve a reportáže a príbehy zo slovenských rodín. Mesačník Extra pre rodičov bude každý mesiac infomovať a prinášať zoznam podujatí určených pre rodiny s deťmi.
Cieľovou skupinou je široký okruh čitateľov, bežných ľudí a každá slovenská rodina s deťmi. Cena jedného výtlačku je najnižšia medzi komerčnými časopismi zameranými na rodinu 28 Sk. Prvé číslo vyšlo v počiatočnom náklade 15 000 kusov.
Zdroj: Bohdana Hübnerová, Stratégie

