Spoločnosť Matador, ktorá tento rok oslavuje sté výročie svojej existencie, redizajnovala svoju corporate identity. Medzinárodnú súťaž na vytvorenie loga vyhral holandský kreatívny team na čele s autorom Gerardom de Boerdom.
Túto zmenu spoločnosť oficiálne oznámila na slávnostnom galavečere pri príležitosti oslavy 100. výročia Matadoru spojenom s operným koncertom v Slovenskom národnom divadle v Bratislave, na ktorom sa okrem najvýznamnejších pozvaných hostí Matadoru z celého sveta zúčastnil aj prezident SR Ivan Gašparovič.
„Matador znamená silnú vôľu ľudí, ktorí pre túto značku pracujú nielen v Púchove, Slovensku ale aj v Európe, v Ázii i v Afrike – od ďalekého východu až po západ zemegule, “ povedal na úvod galavečera Ing. Štefan Rosina, prezident spoločnosti Matador. Po odovzdaní zlatých medailí pre najlepších obchodných partnerov spoločnosti Matador z Poľska, z Indie, z Nemecka a z Českej republiky, odovzdal Ing. Peter Mihók, predseda Slovenskej obchodnej a priemyselnej komory, Zlatú medailu SOPK do rúk prezidenta spoločnosti Štefana Rosinu.
Existencia spoločnosti sa datuje od 7. septembra 1905, keď sa v Zrkadlovej sieni hotela Zelený strom (dnešného hotela Carlton) uskutočnila porada siedmich akcionárov o založení akciovej spoločnosti Matador, gumové a balatové závody.
Zdroj: Ľubica Christophoryová, Stratégie; www.matador.com

