Americká speváčka Anastacia včera pred svojím koncertom v Bratislave odovzdala predstaviteľom spoločnosti Avon symbolický šek v hodnote 500 000,- Sk na boj proti rakovine prsníka na Slovensku.
Nedeľný koncert Anastacie v rámci The Encore Avon Tour malo charitatívny rozmer, nieslo posolstvo boja proti rakovine prsníka, v ktorom sa angažuje aj generálny sponzor koncertu - spoločnosť Avon Cosmetics svojou kampaňou „Avon proti rakovine prsníka“. Speváčka Anastacia prekonala túto zákernú chorobu úspešne v roku 2003 aj, preto sa spoločnosť Avon rozhodla pre partnerstvo koncertu práve tejto speváčky.
Myšlienka podporovať projekty na boj proti rakovine prsníka vznikla vo firme Avon vo Veľkej Británii v roku 1992. Avon v SR sa do tejto celosvetovej kampane zapojil v roku 1998. Zmyslom programu je dosiahnutie povedomia verejnosti o rizikách nádorového ochorenia prsníka a zvýšenie včasnosti jeho zachytenia. Súčasťou kampane sú aj osobnosti spoločenského života: Alena Heribanová, Ada Straková, Hana Rapantová, Karin Habšudová, Henrieta Mičkovicová, Beáta Dubasová, Nora Beňačková a Jana Kirschner.
Zdroj: Avon Cosmetics

