Accenture (NYSE: ACN), globálna spoločnosť pôsobiaca v oblasti manažérskeho poradenstva, informačných technológií a outsourcingu, dnes oznámila otvorenie nového centra pre outsourcing podnikových procesov v Bratislave a ďalej tak posilnila svoju prítomnosť na Slovensku.
Slovenská pobočka spoločnosti zaznamenala v uplynulých rokoch dynamický rast a k dnešnému dňu zamestnáva viac ako 800 ľudí. Otvorenie uvedeného centra je reakciou na existujúci i očakávaný dopyt po službách spoločnosti.
Spoločnosť Accenture od roku 2002 prevádzkuje v Bratislave technologické centrum poskytujúce široké spektrum služieb v oblasti správy a vývoja informačných systémov. V roku 2004 začala z Bratislavy poskytovať taktiež služby v oblasti outsourcingu podnikových procesov (BPO – Business Process Outsourcing). Rôzne typy BPO môžu zahŕňať prevzatie zodpovednosti za poskytovanie takých dôležitých podnikových funkcií ako sú financie a účtovníctvo, obstarávanie či služby v oblasti ľudských zdrojov. Umožňuje to firmám efektívnejšie sa sústrediť na ďalšie časti ich hlavnej oblasti podnikania a zároveň získať prístup k najlepším postupom v odvetví a znížiť prevádzkové náklady.
Existujúce technologické centrum i novo otvorené BPO centrum sú integrálnou súčasťou globálnej dodávateľskej siete spoločnosti Accenture (Global Delivery Network), ktorá zahŕňa viac ako 40 dodávateľských centier na celom svete a umožňuje poskytovanie komplexných poradenských, technologických a outsourcingových služieb klientom spoločnosti z viac ako 30 priemyselných odvetví.
„Nové BPO centrum spoločnosti Accenture v Bratislave ďalej rozšíri našu schopnosť dodávať klientom služby a riešenia najvyššej kvality a súčasne umožní domácim odborníkom rozvíjať svoj talent a schopnosti na Slovensku,“ uviedol Peter Škodný, riaditeľ slovenskej pobočky Accenture.
Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

