Vydavateľstvo Motor-Presse Slovakia uvedie na trh na konci októbra slovenskú edíciu geografického časopisu GEO.
Titul, ktorý prvýkrát vyšiel na konci 80-tych rokov v Nemecku vydáva vydavateľstvo Gruner und Jahr, ktoré je 100 % dcérskou spoločnosťou mediálnej skupiny Bertelsmann. Tento rok sme už priniesli na trh jednu novinku v podobe ročenky Sports Illustrated Swimmsuit Edition. Vydávame mesačník Auto motor a šport, týždenník Auto aktuál či ročenky Auto Katalóg a Auto Testy. Teraz prinášame na trh v podstate prvý high endový magazín,“ uviedol pre Stratégie riaditeľ vydavateľstva Motor-Presse Slovakia, Ján Korecký.
Magazín GEO bude vychádzať plnofarebne na 148 stranách za cenu 119 Sk. Jeho prvé číslo vyjde 27. októbra v náklade 24 000 výtlačkov. Šéfredaktorkou slovenského vydania magazínu o cestovaní, objavovaní sveta a Zeme bude PhDr. Lýdia Korecká, ktorá doteraz pracovala ako vedúca redaktorka nemeckého vysielania Slovenského rozhlasu. Vydavateľstvo Gruner Jahr sa po zisku väčšinového podielu v holdingu Motor-Presse International Stutgart stalo najväčším vydavateľom magazínov na nemeckom trhu. Štart magazínu GEO v siedmich krajinách strednej a východnej Európy naraz - okrem Slovenska v Česku, Maďarsku, Rumunsku, Chorvátsku, Taliansku a Turecku – je začiatkom expanzie vydavateľstva v tomto regióne.
Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

