Mesačník PC Space je určený vštkým, ktorý sa chcú dozvedieť viac o počítačoch a hrách.
Počítačový mesačník PC Space je zameraný na hardware, software, tuning počítačov, hry a digitálnu techniku. Kľúčovými textami v časopise sú články poskytujúce návody na riešenie problémov čitateľov alebo zvyšujúce efektivitu práce pri používaní počítačov, prípadne iných digitálnych zariadení a kvalitné testy hardware a software.
Cieľovou skupinou sú záujemcovia o kúpu počítačovej alebo digitálnej techniky, majitelia počítačovej alebo digitálnej techniky, ktorí sa chcú dozvedieť viac, PC nadšenci a hráči. Cena časopisu je 66 Sk bez CD prílohy a 85 Sk s CD prílohou, pričom mobilná príloha je zadarmo.
Súčasťou časopisu je aj špeciálna príloha o mobiloch a a novinkou od čísla 4/ 2005 mobilných službách mobil.in a internetové stránky www.dvdspace.sk a www.pcspace.sk. PC SPACE je mediálnym partnerom herného projektu UnitedGaming, ktorý ma za cieľ podporu súťaživého počítačového hrania na území Slovenskej Republiky a je aj exkluzívnym mediálnym partnerom DVD Group (združenia pre podporu formátu DVD).
Tento rok časopis plánuje pokračovať s pravidelným vydávaním CD prílohy (7x ročne). „V roku 2004 sme upravili obsahové zameranie časopisu sústredením sa na kvalitnú cieľovú skupinu a zaviedli sme nové pravidelné rubriky (tuning), prípadne sme rozšírili existujúce (zábava). Tento rok sme sa zamerali na zmenu grafickej úpravy časopisu tak, aby bol čitateľsky komfortnejší a poskytovanie vyššej pridanej hodnoty v podobe CD prílohy a mobilnej prílohy. Plánujeme zmeniť dizajn a fungovanie www stránok. Uvedené zmeny sa nám samozrejme vrátili vo vyššej čítanosti a predajnosti. Podľa prieskumov sme zaznamenali v lete roku 2004 až 43% nárast čítanosti oproti rovnakému obdobiu v roku 2003,“ uviedol pre Stratégie šéfredaktor PC Space Rastislav Turanský.
Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

