Spoločnosť Kraft Foods pokračuje v komunikácii značky 3Bit a na nedávnu promotion „Rande s celebritou“ nadväzuje imidžovou kampaňou na českom i slovenskom trhu. V najbližšej dobe predstaví aj nový tv spot.
„Nadväzujeme na silnú kreatívnu myšlienku ,3Bit = Trojnásobné potešenie‘, pričom nám ide o prepojenie emocionálneho a produktového benefitu značky,“ približuje Helena Šohajková, Senior Brand Manager značky 3Bit. Cieľovou skupinou kampane sú mladí aktívni ľudia vo veku 16 - 25 rokov, ktorým je vlastný humor a „nadsádzka“. Spot s pracovným názvom Opravári bude v českých a slovenských televíziách vysielaný v priebehu októbra a novembra 2005, z Čiech potom poputuje do ďalších stredoeurópskych krajín.
Nová reklama je výsledkom dlhodobej spolupráce Kraft Foods a reklamnej agentúry Ogilvy & Mather. Na realizáciu 3Bit kampane bola vybraná jej dublinská pobočka. Českú produkciu nového spotu zabezpečila spoločnosť Filmservice, realizačný štáb tvoril režisér Tomáš Bařina a kameraman Tomáš Sysel. Tento tím pracoval pre Kraft Foods po prvýkrát.
Natáčalo sa výhradne v uliciach pražského Starého Mesta. „Je to síce finančne a organizačne náročnejšie, ale atmosféra, ktorú sa vďaka autentickosti prostredia podarilo bez väčších úprav do spotu dostať, je neopakovateľná,“ dodáva Kamila Hrubá, assistant brand manager značky 3Bit.
Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

