„Otvárame nové témy“. Tak znie slogan kampane, pod ktorým sa spravodajská televízia TA3 rozhodla realizovať výrazné zmeny v záujme oživenia a skvalitnenia svojej programovej ponuky od 5. februára 2006.
Zmeny sa najvýraznejšie prejavia v programovej štruktúre, v redizajne a neobídu ani internetovú stránku televízie.
Nové formáty a relácie prinesú mnoho originálnych tém a pohľadov, ale i názorov odborníkov, či významných ľudí spoločenského, ako aj ekonomického života. Ambíciou pripravovaných noviniek je uspokojiť aj tých najnáročnejších divákov, stať sa zdrojom nielen užitočných informácií, ale aj inteligentnej zábavy. S týmto zámerom spravodajská televízia TA3 obohatila programovú ponuku o investigatívnu i občiansku publicistiku, profilové rozhovory s osobnosťami, ako aj dokumenty.
Zmeny má umocniť aj nová príťažlivejšia televízna grafika, zvučky a upútavky. Internetovú stránku www.ta3.com čakajú podobné zmeny nielen v dizajne, ale aj v obsahu za účelom zjednodušiť a zrýchliť orientáciu pre jej návštevníkov. Zásadnou novinkou v tejto oblasti bude aj spustenie on-line vysielania na internete.
Informácie poskytla Stratégiám Olívia Trnkalová, PR manažérka TA3.
Zdroj: TA3

