StoryEditor

Aký je záujem o interaktívny rebranding T- Com-u?

15.03.2006, 23:00

O interaktívnej rebrandingovej kampani spoločnosti Slovak Telekom, ktorej hlavné médiá tvorí televízia a internet, sú k dispozícii prvé výsledky.

Včera realizátor tejto kampane, reklamná agentúra Istropolitana D'Arcy, zverejnila výsledky návštevnosti stránok súvisiacich s druhou, interaktívnou fázou rebrandingovej kampane. Po šiestich dňoch kampane stránky navštívilo 62 300 unikátnych návštevníkov (spolu 147 000 návštev), zaznamenaných bolo 976 000 hitov, prebehlo 26 300 hlasovaní a návštevníci web stránky napísali 2300 alternatívnych záverov príbehu.

Cieľom aktuálne prebiehajúcej kampane je uviesť T-Com ako značku, ktorá ponúka zábavný internetový obsah na svojom multimediálnom portáli. Kreatívne riešenie agentúry spočíva v tom, že televízny diváci vidia začiatok napínavého príbehu, ktorý je nedokončený a ktorého pointu treba hľadať na stránke www.t-com.sk. Tam je možné vybrať si z troch koncov príbehu, prípadne napísať svoj vlastný záver. K dispozícii sú tiež ďalšie produkty, napríklad filmy na stiahnutie. Aby neužívatelia internetu neboli ukrátení o alternatívne konce, po niekoľkých dňoch ich budú mať možnosť vidieť všetky tri v televíziách. Pre rebranding Slovak Telekomu a uvedenie značky T-Com použila agentúra Istropolitana D'Arcy na Slovensku dosiaľ nevyužité interaktívne kreatívne riešenie, založené na kombinácii televízie a internetu.

Zdroj: Martin Mazag, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
16. december 2025 21:44