Prevádzkovateľ vedúceho internetového vyhľadávača Google sa dohodol na kúpe americkej firmy dMarc Broadcasting. Firma sa zameriava na sprostredkovanie reklamy pre rozhlasové stanice.
Google zaplatí 102 miliónov USD, čo je v prepočte asi 3,16 miliardy Sk, v hotovosti za dMarc. V najbližších troch rokoch môže podľa dosiahnutia výkonnostných cieľov Google doplatiť až 1,136 miliardy USD. Skutočné doplatky však budú asi podstatne nižšie.
Firma dMarc spája zadávateľov reklamy s jeho automatizovanou reklamnou platformou priamo s rozhlasovými stanicami. Takýmto spôsobom sa zjednodušuje kúpa a umiestnenie reklamy. Zadávateľ reklamy môže efektívnejšie kupovať a lepšie kontrolovať svoje reklamné kampane. Google chce technológiu dMarc integrovať do svojej platformy AdWords. Informovala o tom nemecká agentúra DPA.
Zdroj: TASR

