Prvé číslo nového týždenníka Slovaklines objavili dnes cestujúci na sedačkách autobusov Slovenskej autobusovej dopravy (SAD) Bratislava.
"Časopis má spríjemniť cestovanie a zabaviť aj informovať cestujúcich," uviedol dnes TASR ekonomický riaditeľ SAD Bratislava Boris Dračka. Cestujúci ho nájdu na sedadlách autobusov či staniciach vždy vo štvrtok a piatok v ôsmich diaľkových, ôsmich medzištátnych a 42 prímestských linkách. Na zatiaľ 12 stranách ponúka správy z domova, zahraničia, športu i šoubiznisu. Okrem iného je v ňom súťažná krížovka, televízny program na víkend, recepty aj informácie o zľavách na cestovnom či voľných pracovných pozíciách v SAD.
Slovaklines bude podľa šéfredaktora Stana Stehlika čoskoro farebný. Zatiaľ vychádza v náklade 10 000 kusov, no plánujú ho zvýšiť na 20 000 kusov, žiadajú si ho totiž aj v pobočkách v Košiciach a Prešove. Do autobusov týždenník dopĺňajú každé dve hodiny, pritom denne cez bratislavskú autobusovú stanicu prejde asi 30 tisíc ľudí. S nápadom "pojazdného týždenníka" prišiel Stanislav Brečka, ktorý ako zástupca investorov v roku 2004 participoval na projekte denníka zadarmo Ranný Rýchlik. Tento projekt, na ktorom sa Stanislav Brečka podieľal stroskotal už po niekoľkých týždňoch vychádzania.
Zdroj: TASR, Vladislav Doktor, Stratégie

