Ako Stratégie informoval Radoslav Benč, marketing director, Farmy Majcichov, po tom, ako spoločnosť prešla v auguste tohto roka rebrandingom z Farma Fresh na Farma Majcichov, uvádza na slovenský trh Pudingáčik.
„Prostredníctvom aktuálnej reklamnej kampane je naším cieľom launch novej značky domácich čerstvých mliečnych výrobkov – Farma Majcichov a ako prvý z nich uviesť na trh nový produkt Pudingáčik. Chceme vybudovať silnú znalosť značky Farma Majcichov, zrozumiteľne odkomunikovať konkurenčné výhody Pudingáčika a jasne odkomunikovať aj jeho pozicioning ako ,malé veľké jedlo pre malých aj veľkých´,“ hovorí Radoslav Benč. Konkurenčné prostredie do ktorého nový produkt vstupuje je, podľa jeho slov, tvorené najmä pudingovými dezertmi vyrobenými v zahraničí. „Vzhľadom na dlhú cestu, ktorú musia prekonať na ceste k slovenskému spotrebiteľovi, majú predĺženú dobu trvanlivosti. To je však jeden z hlavných dôvodov, ktorý vyvoláva u spotrebiteľov nevôľu ich kupovať.
Konkurenčnou výhodou Pudingáčika je v tejto súvislosti to, že je vyrobený z čerstvého nízkotučného mlieka, bez konzervačných látok, a tak spĺňa podmienky zdravej výživy a svojím charakterom aj podmienky aktívneho životného štýlu. A ako jediný na trhu obsahuje kúsky rôzneho ovocia, orieškov, čokolády, nugátu alebo vaječný likér,“ približuje Radoslav Benč. Tvorcami konceptu komunikácie Pudingáčika, ako aj celého rebrandingu farmy je reklamná agentúra Foote, Cone & Belding pod vedením kreatívneho riaditeľa Ivana Vanáka.
Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

