StoryEditor

Ringier vstúpil do pánskeho lifestyleu

23.03.2006, 23:00

Od jesene minulého roka venujú vydavatelia aj na Slovensku zvýšenú pozornosť pánskym lifestyleovým magazínom. Po opätovnom štarte slovenskej edície mesačníka Playboy vstúpil na trh ako príloha Evy magazín Adam.

Najväčší slovenský vydavateľ Ringier Slovakia sa rozhodol zaradiť do svojho portfólia pánsky lifestyleový magazín. S rozsahom 72 až 80 strán formátu A4 začína od aprílového vydania Evy štart mimoriadnej prílohy pre pánov s názvom Adam. Cena jednej strany farebnej inzercie v novom magazíne je 129 tisíc Sk bez DPH. Benefit pre čitateľky a čitateľov vyplývajúci zo zvýšenia ceny mesačníka Eva o 10 korún je, že dostanú namiesto jedného časopisy dva. Už dlhší čas signály na trhu naznačovali, že aj Ringier bude chcieť svoju ponuku pre zadávateľov obohatiť o pánsky magazín. Magazín Adam bude kopírovať v oblasti obsahu ponuku Evy, avšak so zacielením na mužov. „Rozsah časopisu Adam bude prirodzene kolísať v závislosti od záujmu zadávateľov inzercie, už prvé signály však naznačujú, že naši obchodní partneri majú záujem o silný titul, akým Adam vzhľadom na svoju distribúciu s Evou je. Aj zahraniční vydavatelia hľadajú viacero distribučných kanálov pri „doručovaní“ pánskych magazínov k svojim čitateľom. Verím, že nami zvolená cesta bude úspešná,“ uviedol o novom titule generálny riaditeľ vydavateľstva Ringier Slovakia Peter Mertus. Článok o novom magazíne prináša aprílové číslo mesačníka Stratégie.

Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 02:33