StoryEditor

AIESEC organizuje Marketingovo-finančný seminár

20.04.2006, 00:00

Medzinárodná organizácia AIESEC usporiada v dňoch 21. – 23. 4. 2006 v hoteli Remata pri Handlovej trojdňový seminár pod názvom Marketingovo-finančný seminár (MAFIS). Hlavným cieľom MAFISu je podporiť spoluprácu medzi študentami a firemným sektorom.

Firmy pôsobiace na Slovensku sa zapoja do prípravy študentov na stáž prostredníctvom riešenia prípadových štúdií z oblastí marketingu a financií. Zároveň majú možnosť názorne sa prezentovať pred najväčšími talentami z univerzít, študentmi posledných ročníkov a čerstvými absolventmi. „Ohlasy firiem na Marketingovo-finančný seminár sú veľmi dobré. Viaceré už prejavili záujem, preto spolu s celým organizačným tímom pracujeme na tom, aby bol MAFIS kvalitným seminárom. Dôraz kladieme na výber školení a vysokú úroveň prípadových štúdií, ktoré mladým ľuďom pomôžu vžiť sa do úlohy manažéra a prevziať zodpovednosť za rozhodovanie o ďalšom strategickom smerovaní spoločnosti. Verím, že tento seminár prispeje k budovaniu dobrých vzťahov medzi firemným sektorom a študentmi,“ hovorí Zuzana Sareníková, projektová manažérka MAFIS.

MAFIS je jedným zo vzdelávacích seminárov, ktoré AIESEC organizuje. Zúčastňujú sa ho predovšetkým slovenskí študenti ekonomických vysokých škôl, ale aj zahraniční stážisti, momentálne pracujúci na Slovensku. Podľa predstaviteľov AIESEC je, pre zúčastnené spoločnosti významným, pozitívom seminára nadviazanie spolupráce medzi nimi a študentmi, možnosť firiem ovplyvniť formovanie ponuky práce a získanie kontaktov. Znalosti mladých ľudí budú doplnené aj prostredníctvom odborných prednášok a tréningov na vybrané témy, napríklad „Activating Leadership & Multicultural Management“.

Zdroj: AIESEC

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 08:10