StoryEditor

Burza nehnuteľností relaunchovala

04.04.2006, 00:00

Inzertný dvojtýždenník Burza nehnuteľností vychádzajúci vo vydavateľstve Avízo prešiel obsahovým aj grafickým relaunchom.

„Uplatnil sa tu rovnaký model, na aký pred rokom prešiel dvojtýždenník Autoburza. Najvýraznejšie sa to prejavilo v obsahovej stránke periodika - okrem množstva inzertných ponúk sa značne rozšírila práve obsahová časť titulu. Čitatelia v nej nájdu prospešné, zaujímavé a predovšetkým praktické informácie o realitách a bývaní, ktoré im pomôžu v orientácii na realitnom trhu,“ informovala Stratégie šéfredaktorka titulu Agáta Jurášková. Zmenila sa tiež grafická stránka časopisu a obálka Burzy nehnuteľností. Oproti ostatným inzertným periodikám v segmente je odlišne koncipovaná, čo umožňuje ovplyvňovať jej vizuál v každom čísle. Burza nehnuteľností vychádza vo vydavateľstve Avízo od januára 2005 po prevzatí titulu od pôvodného vydavateľa, ktorým bola spoločnosť City Press. Predajná cena jedného výtlačku tohto inzertného dvojtýždenníka vychádzajúceho vo formáte A4 je 20 Sk. Cena jednej strany farebnej inzercie je 9 tisíc Sk, titul vychádza v tlačenom náklade 10 tisíc ks a jeho rozsah sa pohybuje v rozmedzí 32 - 48 strán.

Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 09:41