StoryEditor

Mediálny tréning? A na čo?

20.12.2005, 23:00

Odpoveď je jednoduchá. Preto, aby ste pred médiami pôsobili sebaisto, profesionálne a dôveryhodne a nezostali len pri vyhýbavom „no comment“.

Aj keď v médiách v poslednom období rezonovala téma mediálnych tréningov skôr v súvislosti s kritizovanou snahou niektorých politikov o osobnú propagáciu za štátne peniaze, treba povedať, že ide o legálny a efektívny nástroj budovania a zdokonaľovania komunikačných zručností tých zástupcov firmy, ktorí ju reprezentujú v médiách. Podľa toho, čo dnes trh ponúka, si však pod mediálnym tréningom možno predstaviť naozaj všeličo. Preto sme sa spolu s odborníkmi pokúsili zadefinovať, aké kritériá má kvalitný mediálny tréning spĺňať, pre ktoré cieľové skupiny je určený, aké výhody plynú z jeho absolvovania...

Viac sa dočítate v decembrových Stratégiách.

Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 16:09