Odpoveď je jednoduchá. Preto, aby ste pred médiami pôsobili sebaisto, profesionálne a dôveryhodne a nezostali len pri vyhýbavom „no comment“.
Aj keď v médiách v poslednom období rezonovala téma mediálnych tréningov skôr v súvislosti s kritizovanou snahou niektorých politikov o osobnú propagáciu za štátne peniaze, treba povedať, že ide o legálny a efektívny nástroj budovania a zdokonaľovania komunikačných zručností tých zástupcov firmy, ktorí ju reprezentujú v médiách. Podľa toho, čo dnes trh ponúka, si však pod mediálnym tréningom možno predstaviť naozaj všeličo. Preto sme sa spolu s odborníkmi pokúsili zadefinovať, aké kritériá má kvalitný mediálny tréning spĺňať, pre ktoré cieľové skupiny je určený, aké výhody plynú z jeho absolvovania...
Viac sa dočítate v decembrových Stratégiách.
Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

