Spoločnosť L´Oreal uviedla na slovenský trh nový produktový rad starostlivosti o vlasy – Elséve Nutri Gloss, ktorým spoločnosť po prvý krát nerieši problém, ale venuje sa zdravým vlasom.
Cieľovou skupinou nových produktov sú ženy vo veku 15–35 rokov, s dlhými/ polodlhými rovnými vlasmi, ktoré sú klasifikované ako normálne. Inovatívnosť konceptu Nutri Gloss spočíva v premiérovom využití proteínov z perál, ktorých úlohou je zabezpečiť lesk, hebkosť a výživu vlasov.
Nové produkty sú podporené Tv kampaňou, ktorá podľa predstaviteľov spoločnosti v sebe spája základné atribúty nového produktového radu a hovorí o kráse, imidži, emóciách a magickosti. TV spot je vo febuáry doplnený printovou inzerciou, ktorej súčasťou budú vzorky produktov. Tvárou kampane je Lietizia Casta. Súčasťou produktového radu Elséve Nutri Gloss sú šampón, balzám a vyživujúca maska.
Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

