Slovenský plynárenský priemysel, a. s. (SPP) oficálne odštartoval prevádzku Zákazníckej linky SPP pre zákazníkov kategórie domácnosti a maloodber z celého Slovenska a tiež zjednotil číslo Poruchovej linky.
Jednotné telefónne číslo, jednotná e-mailová adresa a jednotný fax umožnia odberateľom plynu komunikovať s SPP rýchlo a flexibilne. Doteraz SPP obsluhoval všetkých zákazníkov kategórie domácnosti a maloodber vo svojich zákazníckych centrách, kde pracovníci starostlivosti o zákazníka zabezpečovali obsluhu osobných návštev aj telefonických požiadaviek zároveň. SPP pristúpil k oddeleniu týchto dvoch komunikačných kanálov tak, že osobný kontakt bude naďalej vybavovaný v zákazníckych centrách a všetky telefonáty obslúži Zákaznícka linka SPP.
Na Zákazníckej linke SPP bude volajúcemu poskytnutý kompletný informačný servis (o cenách, platbách, faktúrach, zálohách alebo zmluvných podmienkach). Po zavolaní na Zákaznícku linku SPP môžu zákazníci napr. nahlásiť stav plynomeru, upraviť a nastaviť si optimálnu úroveň záloh (preddavkov) za plyn, oznámiť a zmeniť spôsob platby za plyn, aktualizovať údaje o zákazníkovi alebo v prípade potreby podať reklamáciu. V ponuke je aj automatická voľba, kde sú nahraté všeobecné informácie.
SPP zjednotil aj ďalšie dôležité telefónne číslo – Poruchovú linku SPP. Na Poruchovú linku, ktorá bude pre všetkých k dispozícii nonstop, je možné nahlasovať únik plynu a akékoľvek poruchy na plynárenských zariadeniach distribúcie zemného plynu. Doteraz existovali v rámci regiónov rôzne telefónne čísla pre oznamovanie porúch. Cieľom SPP bolo zriadiť jedno centrálne telefónne číslo, ktoré bude všetkým k dispozícii 24 hodín v nepretržitej prevádzke po celý rok. Zákaznícka linka SPP (0850 111 363 )aj Poruchová linka SPP (0850 111 727) sú tzv. modré linky, čo znamená, že sú spoplatňované v cene miestneho hovoru.
Zdroj: VYV PR

