Avízo Reality je názov inzertného realitného bezplatného dvojtýždenníka, ktorý vydáva vydavateľstvo Avízo vlastnené britskou mediálnou spoločnosťou Northcliffe International.
Avízo reality vychádza v základnom rozsahu 16 strán vo formáte A4, jeho šéfredaktorkou je Agáta Jurášková, ktorá je aj šéfredaktorkou denníka Avízo. Mutácia tohto directmailu je aj štvrtkovou prílohou denníka Avízo. Časopis s podtitulom Inzertný časopis o bývaní vychádza v náklade 45 tisíc kusov a je tlačený v trenčianskej tlačiarni Merkantil. Jeho obsah tvorí ponuka realitných kancelárií na prenájom a predaj nehnuteľností, ako aj plošná inzercia s ponukou realít, produktov, ktoré sú súčasťou domov a bytov či auto-moto inzercia.
Až šesť realitných bezplatných časopisov začalo v tomto roku vychádzať na Slovensku. Patria k nim časopisy s dvojtýždennou periodicitou Real News rovnomenného vydeavateľa, Mag real patriaci do medzinárodnej skupiny H3S Group, už spomenutý titul Avízo Reality z dielne vydavateľstva Avízo, titul Reality vydavateľstva regionPress, trojtýždenník Grand Reality vadavateľstva Grand Princ Slovakia a mesačník Reality Bratislava vydávaný spoločnosťou Biz Media. „Bezplatných realitných časopisov začalo naozaj u nás vychádzať veľmi veľa, postupom času ale očakávame, že sa z nich na trhu udržia len tie najkvalitnejšie tituly,“ povedal na margo súčasnej situácie na trhu generálny riaditeľ vydavateľstiev Avízo a Perex Oto Lanc. Tým časopisom, ktoré obstoja budú môcť napokon inzerenti oveľa viac dôverovať aj vďaka reklame, ktorá v nich bude viac účinná ako v menej úspešnej konkurencii.
Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

