Premiéra najnovšej romantickej šou TV Markíza Nevesta pre milionára dosiahla počas svojho piatkového vysielania dňa 28.4.2006 o 20:00 hod. sledovanosť 22,9% a trhový podiel 56,2%,.
Premiéru Nevesty pre milionára sledovalo 1 045 000 divákov a tento program sa stal podľa TV Markíza v roku 2006 zatiaľ najsledovanejšou šou v rámci televíznej zábavy na slovenskom televíznom trhu. „Rekordným bol takisto v tento deň tohtoročný podiel Markízy v prime time, ktorý dosiahol hodnotu 46,7% i podiel počas celého dňa s hodnotou 41,6%. Záujem televíznych divákov o formát Nevesta pre milionára potvrdila aj sledovanosť nedeľnej popoludňajšej reprízy o 15:50 hod., ktorá dosiahla hodnotu sledovanosti 9,5% a trhový podiel 41,0%,“ uviedla pre Stratégie vedúca PR TV Markíza Ivana Semjanová.Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

