StoryEditor

Môj dom najčítanejší časopis o bývaní

27.06.2006, 00:00

Podľa posledných výsledkov prieskumu spoločnosti Median SK Market & Media & Lifestyle – TGI (Spotrebné správanie, médiá, životný štýl) bol v prvej tohoročnej vlne najčítanejším konzumným časopisom o bývaní mesačník Môj dom.

Časopis vydavateľstva Jaga Môj dom mal v 1. vlne prieskumu MML za rok 2006 realizovanej v termíne od 2.1.2006 do 23.4.2006 čítanosť 3,22 % a v segmente B2C: časopisy o bývaní prevýšil konkurenčné médiá. Na druhej priečke sa s čítanosťou 3,12 % umiestnil mesačník Dom a byt vydavateľstva Antar a tretím nejčítanejším časopisom o bývaní bol mesačník Pekné bývanie vydavateľstva Spoločnosť 7 Plus s čítanosťou 3,02 %. Prieskum bol realizovaný na vzorke 2 291 respondetov, občanov Slovenskej republiky vo veku od 14-79 rokov. Zatiaľ čo v prípade časopisu Dom a byt jeho čítanosť oproti poslednej 3. vlne MML v roku 2005 poklesla o 2,08 % z 5,20 % na spomínaných 3,12 %, čítanosť časopisu Môj dom zostala oproti 3. vlne 2005 takmer rovnaká (3,24 %). Čítanosť mesačníka Pekné bývanie tiež mierne poklesla z 3,52 % na 3,02 %, tento pokles je ale vzhľadom na veľkosť vzorky čitateľov ešte stále v hraniciach možnej odchýlky prieskumu. Pokles a stagnáciu čítanosti titulov o bývaní s najväčšou pravdepodobnosťou ovplyvnil vstup nových titulov do tohto segmentu v roku 2005 (Vitajte doma a Rodinný dom), ako aj vstup mesačníka Nový Čas Bývanie (vydavateľstvo Ringier Slovakia) na trh, ktorý s predajnou cenou 19,90 Sk otvoril nový podsegment z pohľadu ceny, v časopisoch o bývaní.

Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 12:26