StoryEditor

Nevesta pre milionára najsledovanejšou reality šou

22.05.2006, 00:00

Najnovšie vydanie reality šou Nevesta pre milionára dosiahlo minulý piatok na Markíze sledovanosť 20,3% a trhový podiel 52,9% a stalo sa najsledovanejšou zábavnou reláciou uplynulého týždňa.

„Nevestu pre milionára sledujú diváci všetkých vekových kategórií. Na základe doterajších meraní sledovanosti možno povedať, že zásah celého projektu vo všetkých cieľových kategóriách stúpa a v katetóríí 12+ je reach po 4. týždni na úrovni 67,8%. Po mesiaci vysielania dosiahla Nevesta pre milionára priemernú sledovanosť 20,2% s priemerným trhovým podielom 52,6%, čo predstavuje priemerne 923 000 divákov na diel. Tieto hodnoty zabezpečili Neveste pre milionára zatiaľ jednoznačné prvenstvo na slovenskom televíznom trhu v roku 2006. Najväčší konkurenčný program Slovensko hľadá superstar II. verejnoprávnej televízie dosiahol priemerný trhový podiel 41,8%,“ informovala dnes Stratégie vedúca PR TV Markíza Ivana Semjanová, podľa ktorej sa uplynulý týždeň televízny trh síce niesol v znamení MS v ľadovom hokeji a na trhu sa posilnil podiel Dvojky STV, Markíza si však udržala pozíciu lídra a jej priemerný celodenný share bol oproti finálovému týždňu z minulého roka o jedno percento vyšší. V 20. týždni dosiahli jednotlivé televízie nasledujúce podiely: TV Markíza 31,8%, Jednotka 16,8%, Dvojka 12,1%, TV Joj 14,8%.

Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 03:46