V prvý májový deň štartoval o pol ôsmej večer nový magazín TV Markíza Reflex s podtitulom Príbehy, ľudia, emócie. Jeho premiéru si pozrelo 678 000 divákov, čo znamenalo sledovanosť 14,8% a trhový podiel 34,7%.
„Magazín TV Markíza Reflex bol vysielaný súčasne so spravodajskými reláciami oboch konkurenčných televízií (Jednotka a TV Joj) a z tohto súboja vyšiel víťazne. Noviny TV Joj mali v rovnakom vysielacom čase podiel 33,8% a Správy STV na Jednotke mali podiel 25,8%,“ informovala Stratégie vedúca PR TV Markíza Ivana Semjanová. Magazín Reflex je pôvodný formát TV Markíza, ktorý vedenie televízie pripravovalo na základe analýz zahraničných formátov podobného typu, na základe vlastného prieskumu a v spolupráci s renomovanými televíznymi odborníkmi a žurnalistami. Magazín pripravuje samostatná redakcia zložená z jedenástich redaktorov, ktorá vznikla v televízii Markíza pred dvoma mesiacmi. Moderátormi magazínu sú Pavel Bruchala a Martina Horná.Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

