StoryEditor

PromoLand pre Volkswagen

06.06.2006, 00:00

Po niekoľkoročnej prestávke sa spoločnosť Volkswagen Slovakia, a.s., vrátila k myšlienke usporiadania „Dňa otvorených dverí” v priestoroch svojho výrobného závodu v Devínskej Novej Vsi. Dôvodom je 15-te výročie založenia spoločnosti. Víťazom výberového konania na realizáciu eventu sa stala agentúra PromoLand.

Podujatie sa začiatkom júla organizuje ako interný event pre zamestnancov a ich rodinných príslušníkov. Vzhľadom na počet zamestnancov sa odhaduje účasť viac ako 10 tis. návštevníkov. Agenúra PromoLand, ponúkla klientovi kreatívny koncept „Deň rekordov” a celý deň bude sprevádzať niekoľko „naj” atrakcií pre dospelých aj detských návštevníkov, ktorých vyvrcholením bude pokus o prekonanie rekordu aj so zápisom do Guinessovej knihy rekordov. Návštevníci si budú môcť prezrieť viacero výrobných hál alebo stráviť čas v niekoľkých zábavných sektoroch. Epicentrom bude hlavné pódium s veľkoplošnou projekciou, kde bude bežať celodenný zábavný program vrátane vystúpenia niekoľkých slovenských kapiel. „Atraktívnou bude aj veľká mulitmediálna show, ktorá bude inštalovaná v jednej z výrobných hál a ktorá bude spájať veľkoplošnú projekciu, plnofarebné lasere, vodnú stenu, fontány a hudbu. Ide o veľké podujatie s náročnou logistikou a koordináciou medzi zložkami klienta (bezpečnosť, vnútropodniková doprava, catering) a agentúry (zábavná časť eventu),“ približuje Milan Kováčik, riaditeľ, PromoLand.

Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 09:33