Na konci júna bola verejnosti predstavená nová globálna značka Zonemedia zastrešujúca korporátnu identitu a portfólio televíznych staníc spoločnosti Zone Vision Networks.
V Českej republike a na Slovensku sa táto zmena dotýka predovšetkým TV staníc Reality TV, Romantica a Club, ktoré sa premenovali na Zone Reality, Zone Romantica, resp. Zone Club. Pre každú z televíznych staníc bol vytvorený špeciálny komunikačný balíček, podporujúci novú korporátnu identitu spoločnosti. „Ten v sebe zahŕňa nové logo, on-air vysielaciu grafiku, predely, programové upútavky a ďalšie vizuálne elementy. Programová stratégia, program a cieľové skupiny divákov televíznych staníc spoločnosti Zonemedia sa nijako nemenia, a rovnako budú naďalej pokračovať investície do nových programov vo všetkých našich staniciach,“ informoval Stratégie marketingový manažér spoločnosti Václav Mozer.
Zdroj: Vladislav Doktor, Stratégie

