StoryEditor

Budiš uvádza vlastnú sklenenú fľašu

28.08.2006, 00:00

Značka Budiš uvádza na trh minerálnu vodu v novej, nie typizovanej sklenenej fľaši. Prichádza tak na trh ako prvá s vlastnou imidžovou fľašou s objemom 0,7 l.

„Je pravda, že trh s minerálnymi vodami v skle klesá, no veríme, že sklo svoje miesto na trhu má a bude mať. Hlavným dôvodom poklesu trhu s minerálkami je pokles distribúcie týchto produktov a taktiež pokles podielu formátov obchodov, kde sa sklo ešte predáva. Na maloobchodnom trhu sú k dispozícii len minerálky v typizovanom zelenom vratnom skle, ešte z čias socializmu. Tieto produkty nie sú vzhľadovo atraktívne, oslovujú skôr tradičných spotrebiteľov, ktorí boli na ne zvyknutí z čias, kedy sa ešte minerálka v PET fľašiach nepredávala. Treba tiež podotknúť, že v medzinárodných reťazcoch sa minerálka v skle momentálne ani nepredáva, spotrebitelia teda nemajú šancu si tento produkt zakúpiť a mnohí aj zabudli, že vôbec existuje,“ približuje Peter Marton, senior manažér pre minerálne vody, St. Nicolaus-trade, a.s. Dôsledok tohto trendu je, podľa jeho slov, ten, že množstvo fliaš v distribučnom reťazci sa zmenšuje a vracia k výrobcom, ktorí ich musia vykupovať a recyklovať. Výrobcovia tak vykupujú viac fliaš ako na trh uvádzajú. Vlastná fľaša je jedným z východísk z tejto situácie. „Napriek vysokým investíciám veríme, že v spojení s najsilnejšou značkou minerálnej vody na Slovensku – značkou Budiš sa nám podarí tento trend zvrátiť v náš prospech a v prospech našich obchodných partnerov,“ dodáva Peter Marton. Viac sa dočítate v augustových Stratégiách.

Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 10:10