StoryEditor

Medziročný rast TV Markíza

05.09.2006, 00:00

V uplynulom 35. týždni dosiahla Markíza priemerný celotýždenný podiel 34,6%, (STV1 18,3%, TV Joj 14,4%), čo je najlepší výsledok za posledných 12 týždňov, pričom hodnota podielu Markízy medziročne vzrástla o + 4,5%.

Tento týždeň je pre Markízu celkovo druhý najlepší za posledných 14 mesiacov. Rovnako úspešná bola Markíza aj v prime time – jej priemerný podiel s hodnotou 37% medziročne vzrástol o + 6,1% (STV1 20,2%, TV Joj 16,4%). V pracovných dňoch dosiahla Markíza najlepší augustový podiel – 35,8%, pričom najsilnejší bol štvrtok 31.8.2006, s celodenným podielom 41,1% a primetimovým podielom 46,4%. Víkend sa zaradil na prvú priečku v letnej vysielacej štruktúre s hodnotou 32% a nedeľa s podielom 33,2% bola najúspešnejšia od júna 2005.

V rebríčku top 30 programov slovenského televízneho trhu obsadila Markíza 24 priečok. Z pôvodnej tvorby rekordné hodnoty zaznamenal priamy prenos z galavečera TOM (21,4/52%), ktorý prevýšil minuloročný prenos a stal sa najsledovanejšou letnou reláciou. Posledná repríza Hurikánu dosiahla najvyššiu sledovanosť v rámci svojho letného vysielania (14,9/41,5%). Najsledovanejším filmom nielen minulého týždňa, ale aj celej letnej vysielacej štruktúry, bola 1. časť Legendy o pirátovi (1. časť 14,8/36,1%) najvyšší podiel zaznamenala zasa jeho 2.časť (2. časť 11,7/50,1%). Zo seriálových akvizičných titulov si vynikajúce čísla v priebehu dňa obhájil Walker, texaský jazdec (5,3%/40,9%) a klasicky podvečerná telenovela Osudové stretnutie (7,3/43,7%). V prime time bola najsledovanejšia Kobra 11 (12,8/32,2%) a utorkový Odložený prípad (10,8/31,3%). Televízne noviny mali v minulom týždni podiel 73% (Správy STV 28,8%, Noviny TV Joj 34,3%) a publicistický Reflex 33,8% (Črepiny Plus TV JOJ 10,2%).

Zdroj: TV Markíza

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
08. máj 2024 12:41