StoryEditor

Partnerstvo Discovery Networks Europe a Nokie

23.11.2006, 23:00

Discovery Networks Europe, divízia poprednej globálnej mediálnej spoločnosti Discovery Communications oznámila partnerstvo so spoločnosťou Nokia pri celoeurópskej kampani nazvanej „Vytváranie spojení.”

Kampaň skúma prenosovú úlohu technológie v modernej komunikácii a podnecuje spotrebiteľov využívať kapacitu 3G technológie pri tvorbe vlastných webových epizód (seriály kreslené vo flashi). Kampaň beží na Discovery Channel v 105 krajinách a potrvá až do 31. decembra.

Discovery Networks Europe a Nokia pripravili sériu 60-sekundových dokumentov, ktoré skúmajú, ako jednotlivci využívajú kapacitu technológie, najmä 3G technológie, na prípravu vlastného obsahu epizódy a budovanie komunít ľudí s podobnými záujmami. Štyri z 12 vyrobených dokumentov sa budú zakladať na životných skúsenostiach skutočných divákov, ktorí sa chcú podeliť so svojimi skúsenosťami s celým svetom. Prostredníctvom reklamy v priamom vysielaní i mimo neho sa divákom oznámi, aby vkladali svoje príspevky prostredníctvom micrositu brandovaného Nokiou dostupného na web stránkach Nokie a Discovery Channel. Štyri víťazné príbehy sa potom vyrobia ako televízne dokumenty a budú vysielané na Discovery Channel, každý z víťazov bude ocenený v priamom vysielaní.

Microsite brandovaný Nokiou bude spropagovaný v priamom vysielaní a prostredníctvom databázy Klubu Nokia na www.clubnokia.com. Bude to adresa, kde si diváci budú môcť stiahnuť existujúce web epizódy, chatovať s ostatnými cez fórum divákov, prehliadať epizódy ostatných divákov alebo získavať viac informácií o iných nápadoch a aktivitách zameraných na komunitu.

Partnerstvo bude zahŕňať aktivity zamerané na obchodnú činnosť, reklamu v priamom vysielaní, sponzorské príspevky a spoločný marketing po celú dobu súťaže odteraz až do 31. decembra.

Annie Rodgers, senior vice-prezidentka zodpovedná za odbyt v Discovery Networks Europe, poznamenala: „Táto ojedinelá iniciatíva je založená na kreatívnom a úprimnom vyrozprávaní príbehu, čo je zdrojom životnej sily a tradície Discovery. V partnerstve s Nokiou poskytujeme pre divákov platformu na zdieľanie svojich osobných príbehov a umožňuje nám vidieť, ako technológia mení spôsob, akým ľudia spolu komunikujú.”

Heikki Tarvainen, vice-prezident Nokia zodpovedný za marketing a mobilné telefóny, povedal: „Prostredníctvom tohto partnerstva s Discovery v plnej miere zapájame spotrebiteľov do technológie 3G a podnecujeme užívateľov mobilných telefónov, aby zdieľali svoje jedinečné záujmy a skúsenosti s inými ľuďmi na celom svete.”

Zdroj: Mmd

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
20. december 2025 02:26