StoryEditor

MML-TGI navyšuje vzorku

01.01.2007, 23:00

Spoločnosť pre prieskum trhu, médií a verejnej mienky, Median SK, s.r.o. prichádza v rámci realizácie projektu MML-TGI (Market & Media & Lifestyle – TGI) so zásadnými zmenami, ktoré podľa predstaviteľov spoločnosti vedú k skvalitneniu projektu.

Veľkosť vzorky bude od roku 2007 navýšená o 33 %, čo znemaná garantovaných 8 tis. rozhovorov za rok. Súčasne prechádza na zverejňovanie výstupov 4-krát do roka.

MML-TGI je dnes najrozsiahlejší národný prieskum spotreby, médií a životného štýlu. Ročne sa ho zúčastňovalo 6 tis. respondentov vo veku od 14 – 79 rokov. Zber dát je kontinuálny a výsledky prieskumu boli doteraz prezentované trikrát do roka. Prieskum je realizovaný v licenčnej spolupráci s anglickou spoločnosťou BMRB International. V súčasnosti výskum TGI prebieha v 60 krjinách sveta.

Zdroj: Median SK

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 14:38