StoryEditor

Heineken uvádza Kelt desiatku

18.03.2007, 23:00

Spoločnosť Heineken Slovensko rozširuje svoje portfólio a uvádza na trh nový druh piva – Kelt Výčapnú desiatku.

Na rastúci záujem spotrebiteľov o kvalitné 10 stupňové pivá reaguje Heineken Slovensko uvedením nového produktu do tohto segmentu. Dobre známa a tradičná značka Kelt bude odteraz dostupná aj ako desiatka.

„Renomé značky Kelt nás zaväzuje nezľaviť z nárokov na kvalitu ani pri novom produkte. Jeho špecifickú jemnú chuť a zlatistú farbu ocenia nielen bežní spotrebitelia, ale ja ozajstní pivní gurmáni. Navyše prijateľná cena dáva 10 stupňovému Keltu veľmi dobré vyhliadky stať sa dostupným naozaj pre každého,“ povedal František Suchán, brand manager spoločnosti Heineken.

Kelt Výčapná desiatka je originálne pivo, varené tradičným spôsobom z kvalitných a vyberaných surovín. Jednoznačnú príslušnosť k značke Kelt dokumentuje aj grafické stvárnenie etikety s nezameniteľnou keltskou helmou. Kelt 10% je zároveň ďalšou značkou piva, ktorú spoločnosť Heineken Slovensko plní do novej fľaše typu ZGB. Okrem 0,5 litrových fliaš sa bude Kelt 10% dodávať aj v 50 litrových sudoch pre zákazníkov v HoReCa prevádzkach.

Uvedenie produktu na trh podporí mediálna kampaň, ktorá zahŕňa TV a indoorové aktivity. Od marca 2007 bude nasadený v slovenských televíznych staniciach nový spot s kľúčovým posolstvom „Nový Kelt, teraz pre každého“. Podlinkové aktivity sa primárne zamerajú na testovanie produktu vo vybraných prevádzkach. Nový atraktívny dizajn POS materiálov podporí uvedenie produktu v oboch hlavných predajných kanáloch, v obchodnej sieti ako i puboch a pohostinstvách.

Zdroj: PRime time

menuLevel = 2, menuRoute = news/media, menuAlias = media, menuRouteLevel0 = news, homepage = false
19. december 2025 18:28