Spoločnosť UPC Broadband Slovakia od zajtra zaraďuje do programovej ponuky v hlavnom meste nový televízny kanál TV Bratislava.
TV Bratislava sa stane 50. kanálom v programovej ponuke, ktorú spoločnosť UPC Broadband Slovakia poskytuje v Rozšírenom súbore prostredníctvom káblovej distribučnej siete v hlavnom meste.
Ide o televízny kanál určený všetkým obyvateľom Bratislavy, ktorý má ambíciu plniť funkciu metropolitnej televízie. Od štvrtka si ho obyvatelia hlavného mesta, ktorí získavajú televízny signál prostredníctvom káblových rozvodov, môžu naladiť na kanálovej pozícii K53.
TV Bratislava bude vysielať program sedem dní v týždni, 14 hodín denne, od 8:00 do 22:00 hod. Obsah vysielania bude okrem regionálneho spravodajstva a publicistiky tvoriť metropolitný magazín, dvakrát týždenne beseda o rôznych témach týkajúcich sa života v Bratislave, ako i dokumenty o hlavnom meste. Prevádzkovateľom TV Bratislava je spoločnosť City TV, ktorej zakladateľom je Viva Studio. Na základe zmluvy o poskytovaní služieb má kanál TV Bratislava uzatvorenú spoluprácu s magistrátom hlavného mesta Bratislavy.
„Spoločnosť UPC Broadband Slovakia zaradením kanálu TV Bratislava do programovej ponuky v hlavnom meste potvrdzuje svoj záujem vychádzať v ústrety divákom a poskytovať im nielen zábavu, ale aj informácie, ktoré sa bezprostredne týkajú života v mieste ich bydliska,“ uviedol generálny riaditeľ UPC Broadband Slovakia Martin Maťašeje. „Verím, že tento nový televízny kanál bude hodnotným obohatením našej programovej ponuky a získa si priazeň Bratislavčanov,“ dodal Maťašeje.
Zdroj: Valéria Černegová, Stratégie

