Novým členom Dozornej rady renomovaného amerického Inštitútu Public Relations (IPR) sa stal Ernst Primosch, viceprezident a riaditeľ pre firemnú komunikáciu spoločnosti Henkel.
Je tak prvým manažérom pre komunikáciu z nemecky hovoriacej krajiny, ktorý je menovaný do amerického IPR. „Spojené štáty majú celosvetovo ešte stále vedúce postavenie v oblasti komunikácie, preto považujem toto vymenovanie za výbornú príležitosť ako si vzájomne vymieňať vedomosti a know-how posunúť do Európy,“ povedal Ernst Primosch
Cieľom US Institute for Public Relations založeného v roku 1956, je odovzdávať dôležité základy komunikácie odborníkom z praxe, konzultantom a vzdelávacím inštitúciám, ako napríklad univerzitám, ktoré pravidelne posudzujú nové vývojové trendy. IPR má medzi svojimi členmi osobnosti, ako sú Tony Cervone zo spoločnosti General Motors či Dr. Donald K. Wright z Bostonskej Univerzity. Prizvaním medzinárodných odborníkov z oblasti komunikácie do radov inštitútu si na jednej strane posilňuje IPR svoje medzinárodné postavenie a na strane druhej sa prispôsobuje rastúcemu vplyvu globalizácie, ktorý je čoraz viac uplatňovaný v PR branži.
Ernst Primosch pracuje v spoločnosti Henkel už 17 rokov. Narodil sa v Rakúsku, má 46 rokov a od roku 2001 je viceprezidentom pre firemnú komunikáciu spoločnosti Henkel. V roku 2002 odštartoval firemnú kampaň pod sloganom „Henkel – A Brand like a Friend“ a spolu s reorganizáciou firemnej komunikácie spoločnosti Henkel významne prispel k celosvetovému posilneniu tejto značky.
Zdroj: Interel Public Relations
Zdroj: Renata Môciková, Stratégie

