Motorola, Fun rádio a Pravda pripravili súťaž o 333 mobilných telefónov.
Po úspešnom projekte Fun phone pripravila spoločnosť Motorola, Inc. (NYSE: MOT) ďalšiu súťaž, tentoraz aj s denníkom Pravda. Každý deň tak majú poslucháči a čitatelia možnosť vyhrať mobilný telefón podľa vlastného výberu. Stačí, ak sa v deň svojich menín záujemcovia zaregistrujú na stránke Fun rádia, Pravdy alebo Motoroly. V prípade, že budú vyžrebovaní, môžu si vybrať jeden z piatich mobilných telefónov značky Motorola podľa aktuálnej ponuky. Súťaž odštartovala 12. marca 2007 a potrvá do 31. 12. 2007. Do dnešného dňa sa do súťaže sa zapojilo už viac ako 1 500 záujemcov.
Úlohou súťažiacich je počúvať ranné vysielanie FUN rádia (v pracovných dňoch Run Fun, cez víkendy Fun Day) alebo čítať denník Pravda, z ktorých sa dozvedia heslo dňa a najneskôr do 13:00 hodiny sa zaregistrovať na webových stránkach jedného z troch partnerov.
„Na slovenský trh chceme prinášať súťaže a aktivity, ktoré sú niečim výnimočné, preto sme prišli s myšlienkou obdarovať telefónom Motorola toho, kto má meniny, práve v spolupráci s Fun rádiom a Pravdou. Chceme prispieť k tomu, aby si každý v deň, kedy oslavuje mohol dopriať ešte viac radosti a vybrať si telefón podľa svojej potreby alebo nálady. Keďže portfólio sa počas roka stále dopĺňa novinkami, aj my budeme výber pre výhercov pravidelne dopĺňať o tie najzaujímavejšie modely,“ hovorí Peter Dovhun, Country Manager Motoroly Slovensko.
„Dlhodobou snahou denníka Pravda je prinášať čitateľom okrem aktuálnych informácií aj niečo navyše - užitočný obsah v podobe príloh a príručiek, seriózne a hodnotné informácie zo športu, kultúry, ako aj zo sveta vedy, techniky a médií. Vďaka projektu Motomenu odkomunikujeme našim čitateľom aj užitočnú informáciu o možnosti vyhrať meninové mobilné telefóny Motorola. Preto sme veľmi radi, že sa v projekte podarilo spojiť 3 silné značky, pre ktoré je komunikácia na prvom mieste, či už je to komunikácia s čitateľmi a poslucháčmi, návštevníkmi webových stránok, alebo komunikácia za pomoci mobilných zariadení,“ hovorí Richard Jajcay, marketingový riaditeľ vydavateľstva Perex, a.s.
„Fun Radio dlhodobo spolupracuje so značkou Motorola na kreatívnych projektoch, ktoré prinášajú poslucháčom atraktívne súťaže a ceny. Tento raz je zmyslom súťaže odmeniť meninových oslávencov, a to dokonca 333 krát až do konca kalendárneho roka 2007. Pridanou hodnotou je vtipná funrádiovská kreatíva, typická pre každú súťaž s Motorolou,“ hovorí Patrik Ziman, generálny riaditeľ FUN rádia.
Zdroj: Seesame

