Nubium – jedna z popredných billboardových spoločností na Slovensku, začala rok 2007 s novou identitou, ktorá pochádza z dielne reklamnej agentúry 2create.
Headline „Viditeľný posun vpred“ v spojení s vizuálom dalmatíncov, ktorý spoločnosť využívala od roku 2000, tak od januára 2007 nahrádza nový komunikačný prvok – vizuál vybrúseného diamantu a hlavného komunikačného odkazu „Vybrúsené plochy“. „Koncepcia Vybrúsené plochy je synonymom pôsobenia spoločnosti Nubium na našom reklamnom trhu. Naším cieľom bolo vytvoriť pre spoločnosť Nubium dlhodobo použiteľný, ľahko modifikovateľný a nezameniteľný koncept marketingovej komunikácie.“ povedal Martin Porada, managing director reklamnej agentúry 2create. Koncept Vybrúsené plochy má podľa jeho slov za úlohu vyjadrovať kvalitu reklamných nosičov, ktoré spoločnosť Nubium svojim klientom poskytuje.
Spomeňme, že spoločnosť Nubium v celkovej bilancii počas roka 2006 vybudovala spolu 153 billboardov, 24 bigboardov, 4 megaboardy a 40 citylightov. „Pri výstavbe nových plôch sme kládli dôraz na atraktivitu zvolenej lokácie – najmä s ohľadom na vysokú hustotu chodcov i automobilov, s cieľom ponúknuť klientom čo možno najväčší zásah,“ povedal pre Stratégie Ladislav Strašil, riaditeľ spoločnosti Nubium.
Investície spoločnosti do nových formátov počas uplynulých mesiacov pritom v minulom roku prevýšili investície do klasických billboardov. „V priebehu roka 2006 došlo ku skvalitňovaniu našej billboardovej siete, dlhodobo dbáme na kvalitu umiestnenia jednotlivých panelov. Keď vidíme, že umiestnenie panela stráca na svojej exkluzivite, hľadáme preň iné atraktívnejšie miesto. Nemá zmysel hrať sa počty, kto koľko plôch v danom roku postavil. Tu platí základné pravidlo: Plocha, ktorá nie je predaná, nie je reálna...,“ tvrdí Ladislav Strašil.
Zdroj: Nataša Navrátilová, Stratégie

