Vydavateľstvo Motor-Presse dnes vydalo svoj špecializovaný titul pre ženy pod staronovým názvom Žena a auto, ktoré využívalo na úplnom začiatku.
„Nemení sa iba názov motoristické špeciálu pre ženy, vymenili sme aj grafické usporiadanie názvu tohto odvodeného titulu od Auto motor a šport a hlavnej značky,“ doplnil Ján Korecký, riaditeľ vydavateľstva Motor-Presse Slovakia na margo grafického releanchu titulu.
Líder v segmente motoristických časopisov na Slovensku sa pre tento krok rozhodol preto, lebo sa mu zdala stratégia vydavateľstva ako graficky upozorniť na svoje line extension tituly od hlavnej printovej značky Auto motor a šport nedostatočne zrozumiteľná. Podľa Koreckého cieľom vydavateľstva je upozorniť na rôznorodú tematickosť špeciálov a príloh, ktoré vychádzajú aj samostatne a pritom zachovať prítomnosť hlavnej značky motoristického mesačníka.
Špeciál Žena a auto vychádza v periodicite dvakrát do roka od roku 2005. Vydavateľstvo Motor Presse International na svojej internetovej stránke komunikuje špeciál pre ženy ako „Extra“ produkt, ktorého priemerný predaný náklad predstavuje 15 000 výtlačkov. Mediálny dom Motor-Presse International je od januára roku 2005 súčasťou nemeckého mediálneho koncernu Gruner und Jahr.
Zdroj: Valéria Černegová, Stratégie

