Novým produktom B2B časopisov vydavateľstva Jaga sa stal odborný časopis Inžinierske stavby, ktorý začne vydavateľstvo Jaga vydávať pod svojou hlavičkou od septembra 2007.
Cieľom a záujmom nového vydavateľa je pokračovanie rozvoja a zvyšovania prestíže na Slovensku a v Českej republike. Časopis Inžinierske stavby tento rok vychádza už 5. ročník. Časopis je určený nielen pre odborníkov v praxi, projektantov, pedagógov, školy, ale aj pre realizačné a obchodné spoločnosti od malých firiem cez stredné až po veľké spoločnosti.
Prostredníctvom časopisu Inžinierske stavby chce vydavateľstvo Jaga odbornej verejnosti sprostredkovávať aktuálne informácie z oblasti dopravných, vodohospodárskych, ekologických a líniových stavieb. Od prvého čísla pod hlavičkou JAGA bude časopis plnofarebný. Obsah časopisu Inžinierske stavby budú tvoriť nové rubriky, v ktorých sa čitatelia dočítajú o aktuálnom dianí, dôležitých investíciách, zaujímavých projektoch a realizáciách inžinierskych stavieb, o významných ľuďoch i o zaujímavých firmách. Ppredstaví aj aktuálne technické novinky z oblasti konštrukčných materiálov, nových technológií či inžinierskych stavieb.
História časopisu bola pre nové vydavateľstvo inšpiráciou na vytvorenie „federálneho“ periodika, teda spravodajcu od a pre slovenských aj českých odborníkov. V tomto roku plánuje vydanie dvoch čísel, v septembri a novembri, a v budúcom roku bude časopis Inžinierske stavby už regulárnym štvrťročníkom s vydaniami vo februári, máji, septembri a decembri a bude distribuovaný direct mailingom v náklade 3 500 výtlačkov.
Vydavateľstvo Jaga vydáva v skupine B2B titulov odborné knihy a časopisy Stavebné materiály, ASB – architektúra, stavebníctvo, bývanie, TZB Haustechnik. Zo segmentu B2C ponúka populárne publikácie a časopisy Môj dom a Urob si sám.
Zdroj: Jaga Group

