Dnes prebehol v bratislavskom hoteli Radisson SAS Carlton celodenný interaktívny seminár pod vedením celosvetovo uznávaného odborníka na marketing Prof. Philipom Kotlerom, pod názvom Marketing Moves, s podtitulom Marketing – hybná sila ekonomiky.
Podľa slov organizátorky seminára Lenky Kmeťovej, riaditeľky spoločnosti TOP Events, inšpiráciou pre obsahové zameranie seminára bola práve originálna kniha „Marketing Moves“ – A New Approach to Profits, Growth, and Renewal od Philipa Kotlera a kolektívu spoluautorov.
Témy boli rozdelené do nasledovných okruhov:
- výzvy súčasnosti
- marketing verzus predaj – ako zlepšiť ich vzťahy a vzájomnú spoluprácu
- lojálni zákazníci ako výsledok uplatnenia holistického marketingu
- výber víťaznej stratégie (Blue Ocean Strategy)
- pomocou laterálneho marketingu k objaveniu nových nápadov na nové produkty
- nové komunikačné nástroje v marketingu a ich využitie
- posun k high-tech marketingu
- digitálna ekonomika
Ako povedala Lenka Kmeťová, najviac diskutovanými témami boli strategické plánovanie, nové komunikačné nástroje, high-tech marketing a digitálna ekonomika. Podľa oficiálnej správy sa na interaktívnom seminári zúčastnilo celkovo 170 účastníkov zo Slovenska, Čiech, Rakúska, Švajčiarska a Maďarska.
Po ukončení seminára sa konala tlačová konferencia, kde Prof. Philip Kotler zhodnotil svoj celkový dojem z podujatia, ako aj kvalitatívnu úroveň jeho účastníkov. Odpovedal i na otázky novinárov, ktoré boli smerované do oblastí vízii rozvoja marketingu v Európe i na Slovensku, budúceho vývoja značiek ako aj potenciálu Slovenska a slovenských produktov na zahraničnom trhu.
Interaktívny seminár bol doplnený i sprievodnými akciami, ako bola autogramiáda „otca marketingu“ a krst jeho knihy s názvom „Marketing v pohybe“.
Zdroj: Petra Prekopová, Stratégie

