Podľa prieskumu, ktorý uskutočnil časopis PROMO, 72,6 % respondentov použilo e-mail marketing ako súčasť svojich marketingových aktivít. Naopak, podcasting využilo doposiaľ iba 11 % opýtaných.
Celkovo získali online maketingové nástroje na popularite. A napriek tomu, že e-maily nie sú hlavnou taktikou v interaktívnom online marketingu, stále tvoria časť marketingového mixu. Prieskum Forrester Research zistil, že 83 % marketérov používa na reklamu e-mail, čo je viac ako tých, ktorí skúsili reklamu cez vyhľadávače, cielenie podľa správania surferov na webe, či ďalšie interaktívne nástroje.
Prieskum PROMO poodhalil, prečo sú e-maily stále tak využívané. Respondenti vymenovali budovanie značky a zvyšovanie predaja medzi prvými top cieľmi online marketingu.
David Hallerman, Senior špecialista eMarketeru vraví: „Hlavným dôvodom marketingu prostredníctvom e-mailov je zlepšiť vzťah spoločnosti so svojimi zákazníkmi a získavať nových.“
Ďalším obľúbeným nástrojom je posielanie správ e-mailom (tzv. newsletters), ktoré využilo asi šesť z desiatich firiem.
Online/mobilové marketingové taktiky používané americkými marketérmi, február - marec 2007 (kliknutím na graf sa zobrazí väčší formát)
Zdroj: eMarketer.com
Celkovo získali online maketingové nástroje na popularite. A napriek tomu, že e-maily nie sú hlavnou taktikou v interaktívnom online marketingu, stále tvoria časť marketingového mixu. Prieskum Forrester Research zistil, že 83 % marketérov používa na reklamu e-mail, čo je viac ako tých, ktorí skúsili reklamu cez vyhľadávače, cielenie podľa správania surferov na webe, či ďalšie interaktívne nástroje.
Prieskum PROMO poodhalil, prečo sú e-maily stále tak využívané. Respondenti vymenovali budovanie značky a zvyšovanie predaja medzi prvými top cieľmi online marketingu.
David Hallerman, Senior špecialista eMarketeru vraví: „Hlavným dôvodom marketingu prostredníctvom e-mailov je zlepšiť vzťah spoločnosti so svojimi zákazníkmi a získavať nových.“
Zdroj: eMarketer.com

