Regionálna televízia vytvorila za 100 dní svojho vysielania niekoľko zaujímavých projektov, napríklad self-promo jingle na tváre televízie.
Regionálna TV Východ v súčasnosti vysiela v káblových rozvodoch v mestách Trebišov, Vranov nad Topľou, Humenné, Snina, Sečovce, Sobrance ako aj systémom MMDS čím svojím signálom z vysielača v Trebišove pokrýva mestá a okresy Michalovce, Trebišov a Sobrance.
Regionálna TV Východ začala vysielať na východnom Slovensku 1. 6. 2007. Licenciu na televízne vysielanie programu TV Východ vlastní spoločnosť East Media, s. r. o. so sídlom v Trebišove.
„Náročným divákom ponúkame týždenne 4-hodinový program, v ktorom si nájdu až 17 rôznych druhov relácií zabalených v atraktívnom šate s modernou grafikou. Nad všetkým vyniká spravodajstvo, ktoré je obsahovo rozdelené do 3 úrovní a to na regionálne (Noviny TV Východ), krajské (Magazíny Košického a Prešovského VÚC) a východoslovenské (Spravodajský týždenník východu). Práve na posledne menovaný projekt sme zvlášť hrdí, pretože vzišiel z iniciatívy TV Východ a do jeho výroby sú zapojené vybrané mestské a regionálne televízie z celého východného Slovenska“ hovorí konateľ spoločnosti Imrich Ferko. Televízia vyrába väčšinu zo svojho vysielacieho času vo vlastnej réžii.
„Aj vzhľadom na región, ktorý pokrývame sme sa pustili do výroby rómskej relácie Kam kráčas..., ktorá je obsadená aj rómskym moderátorom a redaktorom. Vo vysielaní televízie nechýba ani kultúrno-spoločenský magazín Kaleidoskop, náboženská relácia Desatoro či hudobná relácia pre mladých Hitparáda východu. V budúcnosti by sme sa chceli vo väčšom rozsahu zamerať na dokumentárnu tvorbu,“ hovorí konateľ spoločnosti Ing. Peter Sabo.
„TV Východ je najväčšou regionálnou televíziou na východnom Slovensku, ktorá vysiela v košickom a zároveň aj v prešovskom kraji. Stále je čo zlepšovať no už v tomto štádiu ponúkame divákom ale aj reklamným klientom oveľa viac ako je u mestských či regionálnych televízii zvykom. Jedným z mnohých príkladov sú vlastné self-promo jingle na tváre TV Východ.“ hovorí obchodný riaditeľ TV Východ Maroš Záviský. Self-promo jingle na tváre televízie si môžete pozrieť tu.
Ročný rozpočet TV Východ sú 3 milióny korún. Približne 1/3 z tejto sumy vykrývajú peniaze od jednotlivých samospráv, ktoré sa rozhodli prostredníctvom televízie propagovať svoje aktivity. Zvyšok príjmov pochádza z reklamnej činnosti.
Self promo jingle na TV VÝCHOD
Zdroj: TV Východ

